Självinsikt 1.0.

Jag flyter iväg. Timmarna rinner bort. Jag har lärt mig väldigt mycket om mig själv det senaste året. Synd bara att det skulle gå åt helvete som det gjorde. Men i efterhand har jag tänkt jävligt mycket på mitt beteende och hur jag varit. Jag har varit ett komplett svin helt enkelt. En kontrollerande idiot med ett tjurigt sinne så det finns inte. Jag undrar än idag hur jag kan bete mig som jag gör i vissa tillfällen. Men jag har iallafall insett mina dåliga sidor så att jag numera kan bekämpa dom bättre än tidigare. Det är bara förjävligt att jag ställt till det såhär för mig. Men jag har mig själv att skylla och kan bara ta steget framåt och gå vidare. A blast from the past. Lite erfarenheter har jag iallafall fått av all misär som jag orsakade.

Ältandet måste sluta nånstans och det är väl här det ska ta slut. Jag försöker verkligen. Ensamheten suger, fast jag älskar när jag kan välja den själv. Nu gäller det att ta flera steg framåt än flera tillbaks. Kan inte leva i den här onda cirkeln. Jag ska bryta den. En rakare väg ska skapas.

Kommentarer
Postat av: Hannes

Nu är jag bloggkompisch med dig iaf, länkad o skit

2010-10-18 @ 17:15:08
URL: http://kioskvaltaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0