röra



Gjorde mig lite latmat. Hade kokat ihop potatis, kidneybönor och kikärter dagen innan. Sen stekte jag det i olivolja tills det fick en bra och krispig yta. Rev lite ost och hällde på och stekte med. Knullgott vart det tamigfan. Tuppsåsen står stolt i bakgrunden. Jag vet att tallriken är skitig. Orkade inte diska den innan jag åt. Det var ändå jag som grisade ner den.

Rabbins nattmacka tog priset. I helvete vad sugen jag vart på den. Den skulle man haft. Friterad tofu och annat gött i.


Kommentarer
Postat av: Masken

Äntligen fattat vad tuppsås är... :-) Den är grym den, har alltid en flaska hemma jag med. Går att ha till allt.

2010-10-29 @ 11:16:34
Postat av: årre

haha. det är kul att skriva tuppsås. alla kallar den ju så här, jag vet inte vad den heter. som du säger. den går att ha till allt!

2010-10-29 @ 11:30:07
Postat av: Anonym

var fan köper man tuppsås?

2010-10-31 @ 02:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0