NSMB

Redan kväll. Fan, den här dagen flög förbi ganska snabbt känns det som. Men tiden går ju snabbt när man har nåt att göra. Hunnit med gått ut lite och nästan fryst ihjäl, att hämta ut min kamera, lagat till tio fyllda paprikahalvor med ris, creme fraiche och sojastrimlor (fast när jag tittar nu så är det ju inte så mycket som gjorts, haha). Nån kanske skulle tycka att jag skulle lagt upp bild på det. Tro mig, det ville jag. Men mitt minneskort till kameran funkar inte så jag måste införskaffa mig ett nytt. Fanns inget internminne på kameran, det var faktist lite drygt. Men får börja mitt nya liv som fotograf imorrn.

Kvällen kommer bjuda på mycket tv-slapp. Imorrn får jag finbesök av KIOSKVÄLTARN. Då blir det yatzy, folle och GIFTGASATTACK genomlyssning.

här följer årets bästa youtube klipp i brist på fotografiska bilder

NIGGA STOLE MY BIKE!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Årets bästa? Den är ju asgammal den där ju...

Lustig första gången, men rejält uttjatad när folk ska tyna den på fest efter fest...



/Jocke

2010-10-21 @ 20:07:05
Postat av: årre

ja, men jag har inte sett den förräns i år, så den blir årets bästa för mig, haha..

2010-10-21 @ 22:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0