misslyckande ger ågren

Skulle försöka mig på att göra backdrop idag. Men det gick ju åt helvete iallafall. Men jag försökte åtminstone. Det hade jag nog aldrig gjort förut. Ska göra en enklare design nu istället.

Det får bli den här.



Kommer bli på lysande oranget tyg.

Den borde ju vara lättare att göra iallafall. Hoppas jag på. Annars så har jag tryckt backpatchar. Ska sätta en ny ram snart så vi kan trycka nya grejer med GLÖM DÄ! och GIFTGASATTACK till slut. Nu påbörjas lite av förarbetet till turnén. Det är lika bra att ta lite i taget. Så slipper man hopas av jobb när det närmar sig.

Kommentarer
Postat av: Masken

Och då glömmer vi inte bort dom tjocka :-)

2010-10-26 @ 17:28:54
Postat av: årre

haha, nej. jag ska försöka att inte glömma bort =D

2010-10-26 @ 19:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0