konsumtionsglädje

Jag brukar inte köpa så mycket skit. Men nu köpte jag en kamera via el gigantens hemsida. Skitdåligt humör och internet kan leda till mycket saker. Snor av sparkassan jag har. Denna gång kanske jag inte ska pajja kameran deluxe som jag har gjort med alla andra mina kameror. Den kommer säkert ha kraschat inom ett halvår, men jag köpte iallafall försäkring till den så jag inte behöver oroa mig. Så nu kommer det säkert flyga upp 1289 matbilder per vecka nu, eller helt onödiga bilder på natur och andra saker som finns i ens närhet.

Denna dag är för lång känns det som. Jag vill att den ska ta slut, jag får dåliga vibbar av hela den här dagen. Hoppas det försvinner. Pallar inte vara såhär stissig inombords och inte veta vart jag ska ta vägen. Men det ordnar sig nog.

Kommentarer
Postat av: anton

äntligen årre-matbilder igen. det har jag saknat.

2010-10-20 @ 16:12:34
URL: http://notmyimagionation666.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0