its a rainy day and the sun wont shine

Gråa, regniga dagar. Slappandes inomhus med mjukisbyxor. Känna sig som en riktig luffare. Det är livet. Det är såhär det ska vara. Jag älskar att se regnet ösa ner utanför mitt fönster. Det känns bra i kroppen. Jag vet inte varför. Men hösten är min favoritårstid. Det blir mer färger. Det blir mörkare och mörkare. Satan så fint. Finns inte mycket bättre scenario än att ligga i ett tyst rum. Lyssna på regndropparna som smattrar mot fönstret. Koppla av. Sätta på en lugn skiva efter ett tag. ENVY, FALL OF EFRAFA, JOSHUA FIT FOR BATTLE, I HATE MYSELF, FUNERAL DINER eller ISIS är mina förslag. Det är kanske inte lugn musik i dina öron. Men i mina öron så blir jag lugn. Helvetes bra band det där. Borde kollas upp.

Näe. Nu ska jag lägga mig i soffan igen.

Ha en fortsatt trevlig fredag.

en fet låt till dagens väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0