där solen alltid ska skina upp mina ögon.

Skitdag. Är på så jävla dåligt humör idag. Vet inte varför. Är fylld av sånt raseri inom kroppen så den här dagen kommer bli lång. Såna här dagar kan jag klara mig utan. Vaknade upp av morgonsolen rakt i ögat. Jag vill sova. Jag får sällan sova ut. Min kropp är envis och vill aldrig sova länge. Det är rätt störande och det är ett moment som gör att vissa dagar blir outbärliga, då jag oftast inte gör så mycket. Ska väl försöka få upp humöret lite. Sätta igång med nåt som kan få tiden att gå. Det är såna här dagar jag känner mig som mest ensam. Det gör dom dagarna inte lättare heller. Men jag måste få dom att gå. För att nästa dag se om det kanske blir nån skillnad. Hoppas på det. Håller tummarna för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0