domedagens dörrar

Bakfyllan från hell har besökt mig idag. Knappt sovit nåt inatt. Ett äventyr att ta sig hem från trucken igår vart det. Försökte ta en taxi hem med KIOSKVÄLTARN. Han hade bara ungefär 50:-. Vad jag kommer ihåg. Tar en svarttaxi i närheten av vårväderstorget. Kommer hem svinsent. Men det var en rolig dag/kväll.

Började med att jag startade igång vid åtta på morronen och sen kom RABBIN hem aspackad. Hade inte sovit en blund. Han bjöd på bärs. Sen snacka vi skit. Sen kom GRANATH förbi. Hämtade några GGA plattor. Tjötade lite. Bjöd på en 7,5;a. Det var behövligt vid det tillfället. Hela dagen består av substanser som får hjärnan att smälta och självförtroendet på topp. KIOSKVÄLTARN kommer över och det blir sedvanlig fylla. Drar ner till trucken för att glo på HÅRDA TIDER. Var rätt så lite folk. Men det var rätt skönt. Träffade människor som jag inte sett på ett tag. Det var gött. Längesen jag kunde gå på gig utan att stressa sönder. Det har ju sina anledningar. Men iallafall så var HÅRDA TIDER svinbra. Som vanligt live. Här följer lite bilder som sammanfattar gårdagen.




En fin öl när den väl är kall



Öl und rabbin



D-beat rawpunk lifestyle



HÅRDA TIDER levererar

Ja. Det var allt för mig. Kommer ladda upp HÅRDA TIDER liveklipp inom en timma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0