Ny start? Nya tag?

Jag gör ett nytt försök på det här. Den förra bloggen besudlades sönder av min nära vän vid namn ångest. Ska försöka hålla det borta denna gång. Fast helt fritt blir det ju inte. Kommer skriva om allt och inget. Ni är säkert inte ett dugg intresserade, men läser ni nu så har ni ju nån sorts intresse av mitt händelsefulla liv.

Kort och gott så har mitt liv varit och delvis är kaotiskt på sista tiden, mycket på grund av mina egna handlingar, det ska jag inte sticka under stolen med, men jag vill ändå säga tack till alla som funnits där. Vet inte hur jag skulle klarat av det utan er.

TRUE FRIENDSHIP!
10-10-10!

På musikfronten händer det såpass mycket så att Glöm dä! - i skuggan av eran stia 7" kommer från press snart, sen ska vi bara trycka omslag sen är den ute. Får dessutom hem Giftgasattack - noise hero 12" testpressen nästa vecka. Ska bli jävligt kul att höra den på vinyl. Kommer finnas 100 limiterade på blå vinyl som ni kan förbeställa från D-takt och råpunk records. Leta upp adressen själv, lata jävel. Sen ska jag även testsjunga för ett nytt band här nere med redan välbekanta. Får se hur det går, borde ju gå som det brukar. Som smort. Hehe.

warvictims - lögnen om fredsavtalet avnjöts under detta inlägg.

Kommentarer
Postat av: Cretiz

Nya tag låter bra Årriz! Let me know huregick med nya sjungandet då. puss

2010-10-15 @ 18:49:46
URL: http://cretan666.blogspot.com
Postat av: Hannes

Då får vi spela Yatzy till testpressen nästa helg då! spana in min PK blogg fan

2010-10-16 @ 09:50:21
URL: http://kioskvaltaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0