nätter av sorg

Så kom den naturligtsvis. Den där natten då jag inte kan somna. Försökt att vila i över två timmar nu framför tvn. Nu rinner ögonen. Så  trött är jag. Men jag kan inte somna. Drömriket får jag inte gå in i. Hatar mitt ältande. Hatar mitt liv när dom här nätterna kommer. Vill för i helvete bara somna. Tänker för mycket på att somna. Så det blir motsatt effekt. Ska även upp tidigt imorrn och tatuera mig. Givande kommer det bli om jag sover 3-4 timmar. Kommer vara helt förstörd. Snart tar jag en tripp till vårdcentralen. Kräver insomningstabletter. Finns ju en annan substans jag hellre har just nu. Får mig mjukna upp och glömma. Näe. jag ska väl göra flertalet försök att somna nu.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0