nålen penetrerar, bläcket färgar

Tog mig två turer till Kortedala Ink förra veckan. Tatueringar är nog det bästa som finns. Man får smärta, nöje och färg. Kan det bli bättre?

Nu står detta förevigat på mitt lår. Fan vad kul jag har haft mä glöm dä! hittils och mer kul ska det bli.



Ingen direkt mening bakom denna, hittade en döskalle med ett dött träd som växer från skallen som Räkan tog inspiration ifrån och ritade upp. Enbart skallen är skissad, allt annat är frihandat dit allteftersom. Dålig bild, det går mer grenar över handen som inte syns.

Nu vill jag bara köra ännu mer, och mer ska det bli.

'maskinen är laddad och smärtan den är fin
fyll nålen med färgen, nu ska jag lida pin
ännu en gadd, det blir ett par till
snart är det klart efter ett par timmars pill

i köket äre diy helt jävla klart
att gå till nån studio är inte så smart

lite skitsnack och häng är aldrig fel
tattoos är punk och gör mig hel
kom igen nu för fan, tatuera hela din kropp
färgen är vacker, även på din snopp'

GLÖM DÄ! 2010

Kommentarer
Postat av: anton

Fan va fett. Jag har börjar köra lite själv nu.

2010-10-19 @ 15:43:46
URL: http://notmyimagionation666.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0