less, så jävla less.

Skitkväll vart det också. Less på min livssituation, less på mig själv, less på livet. Jag vill sakna, jag vill vara saknad. Jag vill känna närhet, jag vill så jävla gärna. Men nej. Det slutar i mina tankar, för mer finns det inte. Inget att ta vara på. Ingen fritid att känna sig glad över. Fritid är det enda jag har. Gör inget vettigt med den heller. Fast vad är vettigt? Jag vet inte. Jag har inga svar till nånting. Vill så jävla mycket, men har ingen energi eller ork. Stagnerar fast på samma plattform.

Fuck it. Ska ut och dumpstra lite. Där kanske man kan finna nånting roligt iallafall. För det finns inget roligt just nu. Sluta le för helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0