dra åt helvete, part deux

Jag hade mer inom mig än vad jag trodde. Så jag sa till mig själv. Gör andra numret DRA ÅT HELVETE. För många herrans år sig gjorde jag ett fanzine som hette DRA ÅT HELVETE. Det var intervju med SCUMBRIGADE bland annat. Tänkte att det var ju ganska gött. Så då satte jag mig mer och börja fiffla lite på vad det kan innehålla. Har nästan allting klart i huvudet. Nu är det bara att få ner det på papper.

TUFFA TAG (crust från norrköping) kommer medverka. Har även skickat intervju till HÅRDA  TIDER. Får se om dom peppar och vill vara med. Det vore ju klockrena band med tanke på namnen. Tack för tipset sylen. Har skrivit ner  tre texter som ska vara med vid namn; "själslig insikt", "varken din morsa eller nån släkting jobbar  här" och "era sopor - min mat" (oväntat va?).

Ska skriva mycket mer. Kommer innehålla även låtsnack, recept (matbilder FTW!) och annat dylikt. Det ska göras. Jag ska inte slappa sönder mig. Behöver nåt som ger mig energi.

Här kommer omslaget. Sen ska klart mer info in där, men såhär ska det se ut.



Vart jävligt nöjd med det. Helt egen design. Snott ramkanterna såklart.

G.D.S - GÖR DET SJÄLV!

Kommentarer
Postat av: Masken

Du ser, det var ju det jag sa att du har en jävla massa i dej :-)

2010-10-26 @ 10:38:12
URL: http://bloggasfuck.blogspot.com
Postat av: mia

like like!

2010-10-26 @ 12:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0