morsan jobbar inte här. gör dä själv!

 

Helt uttråkad. Kommer på idén att bunkra upp lite mer backpatchar till turnén med GLÖM DÄ! och såklart kommande spelningar. Satte igång och pysslade upp min lilla ställning. Klippte tyg. Allmänt pysslig. Innan detta har jag gjort rent köket lite mer noggrant. Har fått mycket gjort och det känns jävligt skönt må jag säga. Såna här dagar ska man utnyttja sin energi. Ska försöka sätta nytt tryck om nån vecka. Beroende på om jag kan få tillbaks min skuld från GANG CONTROL. Hoppas på det bästa.


Sådär ser dom ut. Den orangae i mitten längst ner var bara tänkt som lite plojj. Man ser knappt vad det står. Men saksamma. Det är minst av dom orangea ändå. Blir väl en 20kr / 2 euro st antagligen. Det är stort tryck så det är ju verkligen en backpatch.

 

 

För övrigt är det rätt skumt väder här. Regnigt som fan en stund. Sen kikar solen fram. Men det är gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0