lugnet, det underbara lugnet

Kvällens: Hasselbakspotatis alá chili style, sojastrimlor, löksås, kokta morötter, isbergssallad och lingonsylt.

Åkte ner och plockade upp Martin. Jag trodde vi skulle åka till Kortedala, men så var ju inte fallet. Martin hade inte styrt det där så bra. Hehe. Men  vi åkte hem till mig och bestämde oss för att ta det lugnt. Laddade ner tre filmer. Kommisarie Späck, Robin hood (den nyaste) och Strigoi. Kommisarie Späck var en dålig kopia på alla parodier som hollywood producerat. Men den var rätt underhållande. Funkade iallafall. Sen skulle vi se Robin hood. Men den vägrade gå igång. Ibland funkar ju inte nerladdningar så bra. Sen såg vi Strigoi. En jävulskt skum film som handlade om ett litet samhälle i Rumänien. Såg inte direkt hela så är svårt att skriva nån form av handling. Men gillar man skumma filmer lär man gilla den. Senare på kvällen märkte vi att det hade börjat snöa. Och vilket skit. Jag hatar snö. Och nu ligger den som ett täcke på marken. Men iallafall. Det var en helt jävla god kväll. Gillar det absolut mer än alla kaotiska fyllor man kan tendera att ha.



(bättre bild finns på: http://dbeatrawpunk.blogspot.com/)

Annat fint är detta omslag. ELECTRIC FUNERAL / GIFTGASATTACK split 7". Den kommer bli så jävla rå. DETONATE REC från Danmark kommer släppa den tidigt 2011. Så det är bara att  hålla utkik.

DBEAT RAWPUNK APOCALYPSE!

Kommentarer
Postat av: Suzie

Mitt inlägg var INTE riktad mot dig eller din tatuering. Tatueringen hittas på ugliesttattoes.com och jag publicerade den på min blogg bara för att visa vilka tatueringar det skrivs om på den hemsidan.

Jag har inte sagt att den är ful. Jag tycker att tatueringar är rätt häftiga, så länge de inte sitter på mig eftersom jag inte är den person som kommer att tatuera mig. Jag målar dock tatueringsmotiv till andra och jag är bra på det.

Och vad andra kommenterar på min blogg, kan jag inte stå för. Du får ta upp detta med dem istället.

Har man tatuerat in en sådan tatuering tycker jag att man ska stå för det och inte låta sig provoceras. Vissa tycker den är fin, andra inte. Det är precis som jag blir provocerad av folk som vill att jag ska tatuera mig, fastän jag inte vill det. Jag blir inte arg utan berättar istället varför jag inte vill ha någon tatuering på min kropp så att de förstår.

Jag beundrar dig en smula, att du har låtit tatuera in en sådan tatuering. Inte många hade vågat det.

2010-11-22 @ 14:10:18
URL: http://susannawinther.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill bara förklara att det var inte dig jag ifrågasatte, tyckte det var roligt att du hittade min bild. jag ifrågasatte en av personerna bara som hade kommenterat, det var just därför jag citerade dess inlägg. no hard feelings att du använt min tatuering alltså. hehe.

2010-11-22 @ 17:29:19
Postat av: Suzie

Aha, tack! Jag kan ta väck bilden om du vill :)

2010-11-23 @ 07:23:47
URL: http://susannawinther.blogg.se/
Postat av: årre

hehe, närå. bilden kan ligga kvar, det är inga skuggor.

2010-11-23 @ 08:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0