klipp, klistra, förvrid

Sitter och tittar ut genom fönstret. Det är dovt och molnigt ute. Persiennerna är halvt nerdragna. Tänker på vad som ska ske härnäst. Jag har städat rummet. Diskat. Bland det tråkigaste jag vet. Men måste hålla mig sysselsatt.

Det är rätt gött att ha kraft till saker. Ska förmodligen iväg till Kortedala idag. Eller så får jag besök hit. Det återstår att se. Hoppas iallafall inte på en ensam fredag. Det skulle suga så enormt mycket känner jag idag.

Vill pyssla med zinet. Men det finns inte tillräckligt mycket klart för att göra det. Tycker HÅRDA TIDER kan få tummarna ur och svara på min intervju. Ska väl påminna dom. Screenet har ju gått åt helvete på nåt sätt och vis. Emulsionen vill inte lossna. Har testat två olika metoder. Men inget av dom fungerade. Så jävla irriterande. Måste skaffa mig en högtrycksspruta. Om nån har en så skicka en gärna på posten. Det vore snällt.

Nu ska jag försöka göra nåt mer. Men vad vet jag inte än.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sup dig plack,sug en holk eller ta ditt liv me en dolk....

2010-11-19 @ 19:20:29
Postat av: årre

ett av alternativen används dagligen. you figure it out.

2010-11-20 @ 10:51:24
URL: http://franfonstretpasommarvaders.blogg.se/
Postat av: Befa

Skicka lite då....

2010-12-29 @ 00:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0